Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek:


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező.

Cégünknek kiemelten fontos, hogy az általunk forgalmazott termékek hosszú távon szolgálják vásárlóinkat!
Ezért termékeinket, a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályokon túl, még kedvezőbb feltétellek forgalmazzuk!
Minden termékünkre minimum 12 hónap jótállást vállalunk, sőt egyes termékekre egyedülálló garanciális feltételek vonatkoznak:

Minden MAZI és MZ termékünkre            3 év garanciát, melyből az első 2 évben cseregaranciát vállalunk!
NEON termékeinkre                                2 év garanciát vállalunk
GenesisPro termékekre                          1+1 év garanciát vállalunk (Az első évben teljeskörű garancia,
                                                               a második évben javítás esetén csak az alkatrész ár fizetendő)
GeoVision termékeinkre                          2 év garanciát vállalunk

Minden MAZi, MZ, NEON, GenesisPro termék tesztelés után kerül polcainkra!

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a a termékekhez garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítóinkhoz, akik intézkednek ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 5-10 nap, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.